Dalam Diari Dunia Damia (4D)

Kadang-kadang kita lupa siapa kita, kita lebih kenal orang lain daripada kita kenal diri sendiri ..Kadang-kadang kita sibuk mencari identiti dan personaliti kita sendiri tetapi kita tidak pernah menyelami jiwa kita sendiri dengan menyoalkan diri sendiri.. Kadang-kadang kita sering mengejar apa yang kita inginkan tetapi sayangnya,kita tidak nampak apa yang ada di depan mata... Kita mampu melihat,mendengar,menyentuh tetapi kita tidak mampu untuk merasai apa yang tersembunyi disebalik senyuman...~~

Khamis, 28 Februari 2013

Akibat tidak mencuci bra & baju yang baru dibeli

Hye guyss....!
Nie mia nak share something daripada sumber internet..
Korang tengok mesti terkejut! Geli! n scary! Semalam mia ada main internet.. tengok-tengok gambar artis la konon tiba-tiba mia tertengok ada satu gambar pelik nie.. mia pun try r tekan..pastu keluar benda nie.. Ya allah..!! meremang bulu roma mia bila tau benda nie apa.. Siap boleh buat sarang lagi!! eeeeiii!! Giler! sangat bahaya.. Semua kaum perempuan wajib tau nie..Penyakit nie kalau dah kena, merana seumur hidup.. Parasit tu dah la membiak dekat tempat sensitif..bayang kan la sakit tu macam mana.. yang tak tahan nyer, video yang die tunjuk tu.. Oh tidakkk!! boleh parasit tu main "ta nusuk" dalam benda tu.. rrrr.....xsanggup nak tengok.. tapi sungguh mia cakap.. Kalau mia teringat gambar dekat bawah tu, gerenti bulu roma mia meremang.. makna taknyer, parasit, ulat buat sarang dekat badan kita! mia dah la geli giler dengan benda-benda lembik nie..Termasuk ulat..eee yekk!!
Mia niat nak share dekat fb tp malu la pulakkan.. dekat sini pun cukup la.. Selamat menonton dan berGELI ok..hehe..
#sumber copy and paste daripada internet..


Akibat Tidak Mencuci Bra & Baju Yang Baru Dibeli


Tolong sebarkan ke semua kenalan & e-mail rakan2 anda, khususnya wanita.
CUCI BRA dan PAKAIAN2 BARU Anda, sebelum dipakai. ramai orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi yang tidak melakukannya. Baca dan persiapkan diri Anda untuk melihat gambar ini. Kami tidak tahu parasit apa yang ada di dalam pakaian ketika kita membelinya.
Ya Allah. Menjijikkan.Kirimkan ke semua wanita!!!CUCI BRA BARU Anda sebelum Anda memakainya!!Jadikan kebiasaan mulai dari sekarang untuk mencuci pakaian baru Anda sebelum memakainya, ini SANGAT PENTING!!!
Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh dipayudara sebelah kirinya, tiada siapa yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.
Setelah ia kembali, ia menemui doktor kerana sudah mulai rasa sakit. Doktor tidak tahu penyakit apa yang di derita nya,doktor memberikannya antibiotik dan krim khusus.
Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, dia mulai mencari doktor2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosis infection apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi.
Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.
Susan terkejut,setelah ia membuka, mereka lihat Larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat >larva< ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidak tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang dia bayangkan.
Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan cannal susu payudaranya TOLONG SEBARKAN PADA KAUM WANITA!!! subhanallah…….
SUMBER : INFORMASI.MY
 <iframe src="http://player.vimeo.com/video/30075211?title=0&amp;byline=0&amp;portrait=0" width="400" height="300" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe>

#hahaa. sori, mia tak tau nak copy or uploud video tu macam mana..cari lah sendiri lau nak tengok..link dekat atas..

~thank for reading...

2 ulasan:

  1. makasih ya infonya sangat menginspirasi ya...
    dan ini memberikan ilmu baru .. oya kalau untuk tips merawat kaos kaki muslimah seperti apa ya..
    salam sukses

    BalasPadam
  2. Ish2 bahaya jugak kalau macam ni.ni perlu dijegah sebelum terlambat.kalau gitu saya akan bagi tahu adik beradik saya ni.

    BalasPadam